Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Akceptované měny
CZK (Kč)
Turistická daň (místní poplatek)
V ceně není zahrnuto. Platí se u osob od 18 let, výše částky je 30 Kč / osoba / noc.
Zvířátko
Pes, bez omezení hmotnosti,
250 Kč/éj/kisállat
Rezervační podmínky ubytování
OBCHODNÍ PODMÍNKY
ZAŘÍZENÍ VLRZ, p. o. pro poskytování
ubytovacích, stravovacích a dalších služeb
Vojenská lázeňská a rekreační zařízení, příspěvková organizace,
Magnitogorská 1494/12, 101 00 Praha 10 - Vršovice IČ: 00000582
Organizace je zapsána u živnostenského odboru
Úřadu městské části Praha 10
Čl. 1 Předmět
obchodních podmínek 1.1 Předmětem těchto
obchodních podmínek (dále jen "podmínky") jsou ubytovací, stravovací
a další předem řádně objednané a uhrazené služby z nabídky hotelových a
léčebných zařízení VLRZ, p. o. (dále jen "zařízení") v rozsahu dle
objednávky klienta (viz čl. 2.1.2.). 1.2 Zařízení je
povinno zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a bez zbytečného
odkladu informovat o změně poskytovaných služeb. Změny a odchylky jednotlivých
služeb od dohodnutého rozsahu, včetně předčasného ukončení jejich poskytování,
jsou přípustné zejména z důvodů vyšší moci, tedy z příčin, kterým zařízení
nemohlo zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí. Za to se považuje i
rozhodnutí zřizovatele o změně využití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebo
jiné činnosti zařízení a vznik krizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb.,
krizový zákon, ve znění pozdějších předpisů.
Čl. 2 Účastníci
smluvního vztahu
2.1 Účastníky
smluvního vztahu jsou:
2.1.1 Vojenská
lázeňská a rekreační zařízení, příspěvková organizace (dále jen "zařízení"), 2.1.2 Fyzické či právnické
osoby (dále jen "klient").
Čl. 3 Vznik smluvního
vztahu
3.1 Smluvní vztah
vzniká mezi smluvními stranami po objednání služeb ze strany klienta okamžikem
jejich potvrzení ze strany zařízení.
3.2 V případě, že se
jedná o rezervaci, u které je vyžadována záloha, stává se rezervace platnou
teprve její úhradou na účet zařízení.
Čl. 4 Ceny za služby 4.1 Ceny za služby
jsou smluvní a jsou uvedeny v platném ceníku, který klient nalezne na webových
stránkách příslušného zařízení nebo v rezervačním a objednávkovém systému
zařízení po zadání konkrétního datumu pobytu a konfigurace klienta.
4.2 Klient je povinen
na základě objednávky, na výzvu zařízení před zahájením pobytu zaplatit zálohu
ve výši 50 - 100 % celkové ceny objednaných služeb.
Čl. 5 Změny
objednaných služeb 5.1 Klient je
oprávněn zrušit písemně objednané služby za podmínky, že uhradí zařízení
odstupné (dále jen "stornopoplatek"), jehož výše je stanovena v
závislosti na období, ve kterém jsou objednané služby zrušeny, a typu
objednaných služeb takto: 5.1.1 v případě
„flexibilní“, tedy tzv. objednávky za “vratnou cenu” je změna či zrušení
ubytování a objednaných služeb do 15. dne před nástupem klienta bez
stornopoplatku, v případě pozdějšího zrušení či nečerpání objednané služby
jsou stornopoplatky nastaveny takto: 5.1.2.
14 až 8 dnů před nástupem klienta: 30 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.3.
7 až 3 dny před nástupem klienta: 50 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.4.
2 až 1 den před nástupem klienta: 60 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.5. v den určený jako den nástupu klienta na pobyt: 100 %
z celkové ceny ubytování (se snídaní) a ceny objednaného stravování za první
den pobytu (oběd a večeře). 5.1.6 v případě
skupinové objednávky, tj. objednávky 5 a více pokojů, mohou být písemně
dohodnuty odlišné stornopoplatky,5.1.7 v případě
objednávky ubytování za „nevratnou cenu“ se klient vzdává možnosti storna či
změny rezervace a zaplacená cena objednaných služeb a pobytu propadá
v plné výši ve prospěch „zařízení“, 5.1.8 v případě
objednávky ubytování na základě obchodní smlouvy jsou stornopoplatky stanoveny
podle této obchodní smlouvy,
5.1.9 v případě
objednávky konferenčních prostor a dalších služeb hotelu jsou stornopoplatky
stanoveny na základě písemné objednávky nebo smlouvy.
5.2 V případě
nedojezdu klienta do místa ubytování nejpozději do 18. hodiny má zařízení právo
poskytnout takto neobsazené ubytování jinému klientovi. Výjimka platí pouze pro
případ, že klient nejpozději dvě hodiny před takto stanoveným časem dojezdu
kontaktuje zařízení a sdělí z jakého závažného důvodu dorazí k ubytování
později.
5.3 Zařízení si
vyhrazuje právo v turisticky významných obdobích, zejména v období
Silvestra a Velikonoc, v případě objednávky ubytování za vratnou cenu,
v písemné objednávce stanovit odlišné stornopoplatky.
5.4 Smluvní strany se
mohou písemně dohodnout na neúčtování stornopoplatků (úmrtí, doložená
hospitalizace klienta).
5.5 Za nevyčerpané
objednané služby a za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování,
stravování) se neposkytuje žádná finanční náhrada.
5.6 Potvrzení o
akceptaci zrušení služeb ze strany klienta zašle zařízení písemnou formou na
kontaktní adresu poskytnutou klientem.
5.7. Při předčasném odjezdu klienta je účtován
stornopoplatek ve výši 100 % ze zbývající ceny pobytu.
Čl. 6 Ubytovací řád 6.1. Klient je
povinen dodržovat ubytovací řád zařízení, který je dostupný na webových
stránkách příslušného zařízení, či přímo na jeho recepci. Jeho verze
v českém jazyce je nadřazena pořízeným jazykovým mutacím.
6.2. V případě nedodržení
ubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škody klienta, zařízení za ni
neodpovídá, nestanoví-li platné právní předpisy jinak.
6.3. Zařízení je
oprávněno ubytovat pouze řádně přihlášeného klienta. Za tímto účelem předloží
klient příslušnému pracovníku zařízení ihned po svém příjezdu svůj platný
občanský průkaz nebo cestovní pas, případně jinou listinu, kterou za tímto
účelem predikuje § 103 zákona č. 326/1999, o pobytu cizinců na
území České republiky a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
6.4 Zařízení je
oprávněno zabránit ve vstupu a odmítnout poskytnutí objednaných služeb
klientovi, který je pod vlivem alkoholu, či omamných látek.
6.5 Klient je v
případě, že si je vědom, či vykazuje příznaky infekčního onemocnění nebo má
podezření na to, že by mohl trpět takovou chorobou, povinen na tuto skutečnost
neodkladně upozornit příslušného zaměstnance zařízení a zároveň bere na vědomí,
že zařízení má následně možnost mu další pokračování jeho pobytu a čerpání
služeb odmítnout.
Čl. 7 Reklamace
7.1. Klient má právo
na reklamaci služeb zjistí-li, že služby poskytované zařízením mají vady.
7.2. Reklamace služeb
se řídí Reklamačním řádem VLRZ, p. o., který je k dispozici v zařízení a na webových
stránkách www.volareza.cz. 7.3. V případě, že
dojde mezi klientem (spotřebitelem) a zařízením ke vzniku spotřebitelského
sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na
mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát
– oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz.
Čl. 8 Závěrečná ustanovení
8.1. Všechny
eventuální spory vzniklé v souvislosti s poskytnutím ubytování ze
strany zařízení se řídí českým právním řádem a budou řešeny
u obecného soudu zařízení bez ohledu na sídlo/bydliště klienta.
8.2. Veškeré sporné
otázky budou zařízení a klient řešit přednostně osobním či písemným
kontaktem a soudní spor budou považovat za krajní řešení.
8.3. Tyto podmínky
nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. listopadu 2020.
Oblast GDPR je řešena
https://www.volareza.cz/cz/host-na-hotelovem-pobytu-1602057625